Fra digital strategi til adfærd

Du har en klar vision og strategi for din virksomhed. Du ved, at der skal ske noget digitalt. Der er et hul imellem digitale indsatsområder på den ene side og vision og strategi på den anden. Hvordan får du skabt den ønskede adfærd af din digitale strategi? Adfærd, der danner grobund for dybere transformation af din forretning. Det handler grundlæggende om at drive mange spor i samme retning.

Klean forbinder pejlemærker og strategi sammen med Aarhus Havn

På en eller flere workshops arbejder vi med at tage temperaturen og skabe overblik over:

  • Digital modenhed - måling af hele eller dele af organisationen
  • Forretningsmodel
  • Systemlandskab
  • Kundetyper
  • Kunderejser
  • Muligheder for værdiskabelse (holdt op imod strategiske målsætninger)
  • Validering af digitale tiltag i forhold til strategi
  • Prioriteret projektkatalog (mindst mulig indsats med størst mulig værdi)
  • Kommunikation af målsætninger - fra projektkatalog til adfærd og kultur

Den samlede pakke giver muligheden for at finde retning i de digitale aktiviteter, så vi hele tiden ser dem i sammenhæng med både organisation (mennesker) og forretningsmål.

Maritim omstilling med klare pejlemærker for Aarhus Havn