Uanset om du skal i markedet med et nyt produkt, lancere en ny identitet, der skal rulles ud på tværs af alle kanaler eller blot give din nuværende digitale løsning en ordentlig designmæssig overhaling, er du kommet til det rette sted. 

Hvordan skabes ekstraordinære kundeoplevelser?

Hos Klean handler design ikke bare om farvelade. Hvorvidt knappen skal være grå eller grøn. Hos os handler hver en kreativ tanke - teknisk såvel som designmæssigt - om at skabe ekstraordinære oplevelser, der taler til hjertet og forbinder dig effektivt til dine kunder. Når et design fungerer optimalt, bliver dit produkt og dine budskaber præsenteret uden støj og tekniske benspænd.

Vi designer til mennesker og bruger teknologien til at skabe den bedste oplevelse på tværs af platforme, hvor end du måtte drive din forretning og ønske at møde dine kunder.

Vores design understøtter din forretning og engagerer kunderne i dit brand 

Mennesker er ikke ens - ej heller når det gælder brug af digitale løsninger. Vi har forskellige præferencer og forudsætninger for at bevæge os rundt på websites, ecommerce løsninger, apps og diverse sociale medier.

Derfor baserer vi altid vores design og informationsarkitektur på konkrete indsigter om målgruppen og de forretningsmæssige ambitioner, der ligger til grund for løsningen.

Brug visuelle prototyper og løbende test for at fastholde kundernes begejstring 

Vi visualiserer og udvikler prototyper for at trykprøve vores koncepter og nå frem til et ‘minimum lovable product’ - den mindste udgave af en digitale løsning, der kan begejstre og skabe glæde hos brugerne. 

Men arbejdet stopper ikke her. Kundernes forventninger til det digitale stiger hele tiden. Hvis du ønsker at differentiere dig fra dine konkurrenters løsninger, er du nødt til at blive ved med at teste og justere fx designet, navigationen, produktpræsentationen eller check-out flowet på din webshop.

For djævlen ligger i detaljen - og derfor tilbyder vi også en løbende opsamling og analyse af dine kunders adfærd, så vi hele tiden kan optimere oplevelsen og sikre, at de vender glade og tilfredse tilbage.

Ja tak!

Jeg vil gerne høre mere, om Kleans måde at arbejde med visuelle identiteter, UX og design