Hvad er dine digitale udfordringer?
Inviter dig selv til en uforpligtende snak og en kop god kaffe.

70 20 27 97

Tag brugerbrillerne på og få en bedre løsning

Har du oplevet, at kunderne skriver til jer, at de ikke kan finde ud af at bruge en funktion på jeres site, eller finde et produkt?

I vores branche ved alle hvad en UX'er er - det er hende eller ham, der altid sætter brugerne i fokus og sikrer, at de løsninger vi laver, er brugervenlige og kan betjenes rigtigt, så du kan sælge flere produkter eller give dine besøgende den oplevelse, de skal have på f.eks. dit website.

Ofte bliver vi så begejstrede for vores egne løsningsforslag eller features, at vi kommer til, at glemme brugerne eller slutkunden. Vi bruger udtryk eller begreber som er indforstået, og bagefter kan vi ikke forstå, at vi ikke bliver lagt ned af succes på vores løsning. 

Med brugeren i fokus

Hos Klean har vi altid gjort en dyd ud af, at sætte brugerne i fokus. Dét ved at teste vores løsninger med rigtige brugere tidligt i forløbet, lave køkkenbordstest eller stille sig op i et byggemarked, og få rigtige brugere til at teste løsningen. Vi bliver altid klogere af at gøre dette, og lærer altid noget nyt. De funktioner vi synes var indlysende forinden, viser sig måske som ikke helt så nemme for brugerne.

Til gengæld vil de gerne klikke eller scrolle langt mere end vi troede. Sådanne læringer gør vi os kun ved, at bruge tid sammen med brugerne.

Vi har igennem årene testet en masse forskellige løsninger for vores kunder, og senest testede vi en færdigudviklet løsning for en kunde, hvor de blot ønskede, at en uvildig part så på løsningen, før den blev lanceret.

Er din platform brugervenlig?

Kunne du tænke dig, at få kigget på dit website, e-shop, intranet eller app, og få lavet en analyse, der viser hvor der kan laves forbedringer, der giver dig større indtjening og bedre konvertering, så kontakt Klean på kontakt@klean.dk, og aftal et uforpligtende kaffemøde i vores skønne pakhus.

Brugervenlighed

Hvad får du ?

Vi starter med at mødes, og blive enige om scopet for opgaven.
Vores UX team laver deres analyse, og gennemfører tests ifølge aftale. Teamet udarbejder en rapport og anden dokumentation fra diverse test, i form af billeder, video etc. Vi holder et afleveringsmøde, hvor vi gennemgår vores analyse og kommer med input til forbedringer. Du går herfra klogere på, hvordan du får mere ud af dine online løsninger og hvordan vi kan hjælpe dig med, at forbedre din indtjening, konvertering eller hvad dit formål er.

 

Følg os her