Dansk tøj-brand i nye klæder

Klean har implementeret Marcus' nye visuelle identitet i både E-handelsplatform og sociale medier. Butiksoplevelsen er forlænget med et let genkendeligt udtryk i alle kanaler. Selve identiteten er skabt af 727.

Marcus med ny visuel identitet på tværs af kanaler

Ny visuel identitet på tværs af kanaler

Med udgangspunkt i en ny visuel identitet skulle kædens udtryk ændres i tøjbutikkerne, på den nye E-handelsplatform og i den løbende kommunikation på sociale medier. Ambitionen var at forlænge butiksoplevelsen med et genkendeligt udtryk i alle kanaler.

Tøjkæden Marcus stod over for en genopfindelse af sig selv som brand. Kæden var med egne ord ‘sakket bagud’ og ønskede et nyt ståsted og en mere markant stemme i markedet.

Klean indarbejdede essensen af en helt ny skæv og farverig identitet i Marcus’ nye E-handelsplatform. Resultatet er et design, som anvender best practice opbygning for E-handelsløsninger, kombineret med markante farver og grafiske virkemidler.

Klean har desuden produceret video-indhold til både hjemmeside, Facebook og Instagram, baseret på den markante visuelle identitet. Det samlede resultat er netop den genkendelighed, som Marcus efterspurgte. Og bag et ydre, som er præget af leg og positivisme, ligger den alvorlige forretning med butikker og E-handel i tæt samspil.

Design anvendt efter best practice opbygning for E-handelsløsninger
E-handelsløsning til Marcus

Skal vi drøfte hvordan vi styrker dine kunders købsoplevelse ?

Kontakt Martin Pedersen

Relaterede løsninger

Maritim omstilling med klare pejlemærker for Aarhus Havn

Aarhus Havn

Maritim omstilling med klare pejlemærker

Aarhus Havn er en stærk og stolt del af det maritime Danmark. Men nye teknologiske muligheder i branchen påvirker havnen.

Prototype af ny digital service til Greenland Travel

Greenland Travel

Prototype af ny digital service - på bare fire dage

Fra ide til detaljeret prototype på ganske få dage.

Gloster

En digital platform man kan vokse i

Siden 2014 har Gloster og Klean samarbejdet om at skabe en digital platform, som understøtter Glosters globale brand og salgsaktiviteter.