Folkevenligt informations-website

Folkekirken.dk har gennemgået et digitalt ansigtsløft, som skal tilgodese de potentielt 4.4 mio. brugere i Danmark.

Formidling i højsædet

Den digitale tidsalder kræver brugervenlige og visuelle websites – også når det er til det største kirkesamfund i Danmark. Hovedformålet med folkekirken.dk har været at skabe et lettilgængeligt og navigerbart informationswebsite, som samtidigt er visuelt imødekommende.

Det har været afgørende at skabe et responsivt miljø, som tilpasser indhold på websitet uanset, om den besøgende kommer fra en pc, tablet eller smartphone. Vi har designet et website med et ensartet design, der spreder sig ud i Folkekirkens ti stifter og skaber genkendelighed.

Folkekirkens website
Mobil navigation på Folkekirken

Om kunden:

Folkekirken har i alt 2.339 kirker (2016). Der er 4.400.754 medlemmer af den danske folkekirke, hvilket svarer til 78 % af befolkningen (2015, dst.dk).

Responsivt webdesign på Folkekirken

Fakta

Klean har leveret UX baseret på indsigt og interviews, design i tråd med de overordnede retningslinjer for Folkekirken samt digital CVI.

Lyder det spændende?
Vi fortæller gerne nærmere om løsningen og vores tanker bag.

Kontakt Jesper Sørensen for at høre nærmere

Relaterede løsninger

Maritim omstilling med klare pejlemærker for Aarhus Havn

Aarhus Havn

Maritim omstilling med klare pejlemærker

Aarhus Havn er en stærk og stolt del af det maritime Danmark. Men nye teknologiske muligheder i branchen påvirker havnen.

Prototype af ny digital service til Greenland Travel

Greenland Travel

Prototype af ny digital service - på bare fire dage

Fra ide til detaljeret prototype på ganske få dage.

Gloster

En digital platform man kan vokse i

Siden 2014 har Gloster og Klean samarbejdet om at skabe en digital platform, som understøtter Glosters globale brand og salgsaktiviteter.