En digital platform med pepperoni, tak

DK-Foods er vokset markant de seneste år og har placeret sig som Europas førende B2B-leverandør af pepperoni. Det var derfor nødvendigt for virksomheden at opdatere sit digitale ansigt.

250 million pizzas a year can't be wrong

DK-Foods er i dag Europas førende specialister i pepperoni inden for B2B-sektionen. DK-Foods’ særkende er konkurrencedygtige priser og kvalitet, leverancesikkerhed og effektivitet i produktionen. Hvert år leverer de pepperoni til 250 millioner pizzaer.

Den digitale brugeroplevelse og det tekniske setup skal kunne følge med en forretning i rivende udvikling. Vi sikrer det digitale løft, som kræves, sådan det fremadrettet bliver lettere at navigere rundt for eksisterende og kommende kunder.

Digital brugeroplevelse hos DK-Foods
”Vi har fået et stilfuldt website med en stærk identitet og et modigt design, som har flyttet os derhen, hvor vi gerne vil være online, og det er foregået i en god atmosfære og en smidig og målrettet kommunikation” Per Larsen, Adm. dir., DK-Foods

Fakta

Klean har leveret komplet webløsning i Umbraco, brugertests, design, UX, strategisk sparring samt konceptudvikling. Løsningens design afspejler virksomhedens farve og layout, og det overblik for de kunder, der henvender sig på websitet.

Skal vi drøfte hvordan du kan løfte dit digitale ansigt?

Kontakt Ole Østergaard

Relaterede løsninger

Maritim omstilling med klare pejlemærker for Aarhus Havn

Aarhus Havn

Maritim omstilling med klare pejlemærker

Aarhus Havn er en stærk og stolt del af det maritime Danmark. Men nye teknologiske muligheder i branchen påvirker havnen.

Prototype af ny digital service til Greenland Travel

Greenland Travel

Prototype af ny digital service - på bare fire dage

Fra ide til detaljeret prototype på ganske få dage.

Gloster

En digital platform man kan vokse i

Siden 2014 har Gloster og Klean samarbejdet om at skabe en digital platform, som understøtter Glosters globale brand og salgsaktiviteter.