Hvad er dine digitale udfordringer?
Inviter dig selv til en uforpligtende snak og en kop god kaffe.

70 20 27 97

Stemningsfuld cross channel

Den varme og uhøjtidelige stemning skinner tydeligt igennem på Warm Nordics website, og er samtidig i skærende kontrast til den højt ydende og top moderne E-commerce motor, som driver løsningen.

Warm Nordic handler om stemning, passion og varme - og om danske møbel klassikere.

Bag konceptet står Kähler-ejer Frantz Longhi, som har en årelang passion for dansk møbeldesign. Med Warm Nordic er en række danske møbelklassikere genoplivede, og sælges i store dele af Europa via den nye E-commerce platform.

I mange år har disse klassikere udelukkende været til salg på dyre udenlandske auktioner. Nu produceres klassikerne igen, så alle der deler passionen kan få glæde af møblerne hjemme i stuen.

Klean har udviklet ny Ecommerce platform til Warm Nordic

Warm Nordic er tænkt cross channel fra starten, sådan at kundeoplevelsen på tværs af kanaler i videst muligt omfang er ensartet. Warm Nordic kollektionen kan således også opleves hos Paustian. Her sker salget via et Ka-Ching POS, som afleverer ordren direkte i E-commerce platformen.

Kunde

Løsningen
Klean har leveret rådgivning, implementering, projektledelse og kvalitetssikring.

Om løsningen
Warm Nordic producerer og sælger danske møbelklassikere, som i en lang periode har været utilgængelige for andre end samlere. Teknisk er løsningen baseret på Magento Ecommerce platform, Wordpress CMS, Plytix PIM og Kleans Angular frontend og caching-engine, med integrationer til Warm Nordics ERP og Ka-Ching POS.

Se siden
warmnordic.com

Warm Nordic er en hjertesag og en passion. For mig og mange andre er den skandinaviske stil og levemåde fuld af varme. Den er alt andet end ’Cool Nordic’, som den ofte kaldes. Nok kan det være koldt udenfor, men stemningen indenfor er varm.

Frantz Longhi
Stifter af Warm Nordic

Udviklingen af den digitale platform er hverken et skoleeksempel på agilitet, minimal viable solution eller anden best practice indenfor software udvikling. Men sådan må det være, når udvikling af både koncept og organisation foregår sideløbende med udviklingsprocessen.

Midlet til at lykkes i en proces med mange løbende forandringer er en grundlæggende solid plan om arkitektur og proces flows. Og netop den plan har været på plads fra starten, og har kunne honorere alle de efterfølgende krav til design, interaktionsdesign, sortiment, sprog, valutaer osv.

En E-commerce løsning er naturligvis en teknisk platform, med alle de ingredienser det medfører. Men det er i lige så høj grad en proces løsning, som skal kunne håndtere at organisationen bag skal kunne drifte løsningen effektivt. Så samtidig med, at der til enhver tid sigtes mod den bedst mulige brugsoplevelse, skal en række proces udfordringer løses, f.eks.:

  • Hvordan struktureres data bedst muligt
  • Hvordan håndteres produktbilleder
  • Hvordan håndteres fragt i hele Europa med 10 forskellige transportører
  • Hvordan håndteres internationalt salg
  • Hvordan serviceres pressen bedst muligt

Bliv inspireret på warmnordic.com

Følg os her