Tine har +15 års erfaring med marketing, kommunikation, salg og forretningsudvikling. Hun siger selv, at hun føler sig privilegeret over at have fået mulighed for at sætte sit aftryk i virksomheder som Danske Commodities, IMPACT og senest Systematic.

Tine brænder for at bygge solide og performende digitale økosystemer. I Klean gør hun netop det – både internt og for vores kunder. I sine 4 år som selvstændig digital rådgiver hjalp Tine danske og udenlandske virksomheder med bl.a. at pinpointe hullerne i det digitale fundament og derefter at identificere de nødvendige ressourcer på tværs af kompetencer, økonomi og hænder. Altid med det mål for øje, at der skulle sættes stærk digital strøm til forretningsfremdriften. Tine er desuden en habil LinkedIn-specialist, og hun rådgiver også i udnyttelsen af content marketing som værdiskabende motor for det digitale økosystem.

Tine er vild med networking og de muligheder for inspiration og nye bekendt- og venskaber, der altid gemmer sig i mødet mellem mennesker. Byd hende endelig på en kop kaffe.

Danmarks største Cliff Richard-fan under 60 – det er sandsynligvis Tine. Det er i det hele taget musikken, der fylder for hende med masser af koncerter på tværs af genrer, stilletid ved klaveret derhjemme og koroplevelser. Litteraturen er essentiel for Tine ligesom kulturelle oplevelser er fast føde.

I networkingens ånd, skal vi hilse fra Tine og sige, at du er meget velkommen til at connecte på LinkedIn. Du skal bare lige huske den personlige hilsen.