Tina brænder for at arbejde i skæringspunktet mellem digital strategi og kreativ markedsføring – netop der, hvor innovativt content og data-drevne beslutninger forenes i en stærk marketing platform.

Med en baggrund der tæller en Master i Corporate Communication fra Aarhus Universitet, praktik hos reklamebureauet Pravda og 2 års markedsføring hos business intelligence-huset Inspari er Tina med til at sætte rammerne for stærke digitale content-projekter.

Tina sætter også gerne brikkerne på plads, når det handler om at identificere kunderejser og personas – alt sammen med henblik på at optimere content strategi. Samtidig er hun vant til at jonglere med content produktionen. Og med certificering fra HubSpots univers rådgiver hun også gerne i aktivering af content via digitale marketing platforme, såsom marketing automation.

Ambitiøsitet er et pejlemærke for hende - både på egne og vores kunder vegne.

Tinas artikler

Personas versus Mindsets

15. april 2021 — Tina Mørch

Der er mange veje til at forstå sine kunder. Og det er let at komme til at bevæge sig ud i en generaliserende tilgang, der passer ind i egen forretningsforståelse og marketingplaner. Indrømmet: det føles rart at putte ting i kategorier - så ved vi, hvor vi har dem. Men hvordan kan forretningen drage fordel af at forstå menneskets omskiftelige mindset i dag?