Prototype af ny digital service — på bare fire dage

Fra idé til detaljeret prototype på ganske få dage. Det var resultatet af et koncentreret workshopforløb med ledelse og kompetente medarbejdere. Nu kan kunderne validere ideen, før vi udvikler videre.

VÆRDI
Fra idé til koncept

KUNDE
Greenland Travel

SERVICE
Indsigt

KUNDEANSVARLIG 
Jesper Sørensen

På rejse fra idé til koncept

Vi har en idé til et nyt digitalt koncept. Hvordan kan vi forædle vores idé og teste den med udvalgte kunder, inden vi udvikler noget? Greenland Travel valgte Klean til at lede processen fra idé til koncept.

Tre rejsekonsulenter og to ledere fra Greenland Travel flyttede ind hos Klean i fire dage. I fællesskab afdækkede vi kundetyper, kunderejser, teknologiske muligheder og trends. Vi tegnede hvert eneste skærmbillede til en række scenarier. Vi forsimplede igen og igen og validerede hele tiden prototypen mod kunder og kunderejser.

Resultatet er en gennemarbejdet prototype og et tydeligt koncept, som vi tester med udvalgte kernekunder.

Både Greenland Travels ledelse og erfarne rejsekonsulenter deltog aktivt i hele processen. Det betød, at den nødvendige viden og beslutningskompetence var til stede under hele forløbet. Og derfor er det nye servicekoncept forankret centralt i virksomheden.

”Vi føler os både fagligt og personligt berigede af processen. Klean har medvirket til at åbne vores øjne for nye digitale muligheder”

- Peter Bastrup, Direktør i Greenland Travel

Skal vi drøfte en prototype af din forretningside?

Kontakt Jesper

Jesper Sørensen - Udviklingsdirektør, Partner