Folkevenligt informations-website

Folkekirken.dk har gennemgået et digitalt ansigtsløft, som skal tilgodese de potentielt 4.4 mio. brugere i Danmark.

Formidling i højsædet

Den digitale tidsalder kræver brugervenlige og visuelle websites – også når det er til det største kirkesamfund i Danmark. Hovedformålet med folkekirken.dk har været at skabe et lettilgængeligt og navigerbart informationswebsite, som samtidigt er visuelt imødekommende.

Det har været afgørende at skabe et responsivt miljø, som tilpasser indhold på websitet uanset, om den besøgende kommer fra en pc, tablet eller smartphone. Vi har designet et website med et ensartet design, der spreder sig ud i Folkekirkens ti stifter og skaber genkendelighed.

Folkekirkens website
Mobil navigation på Folkekirken

Om kunden:

Folkekirken har i alt 2.339 kirker (2016). Der er 4.400.754 medlemmer af den danske folkekirke, hvilket svarer til 78 % af befolkningen (2015, dst.dk).

Responsivt webdesign på Folkekirken

Fakta

Klean har leveret UX baseret på indsigt og interviews, design i tråd med de overordnede retningslinjer for Folkekirken samt digital CVI.

Lyder det spændende?
Vi fortæller gerne nærmere om løsningen og vores tanker bag.

Kontakt Jesper Sørensen for at høre nærmere

Andre design projekter

VVS Mester

Mester er altid med i kurven hos VVS Mester

Klean har udviklet 2. generation af VVS Mesters E-handelsplatform. I samme omgang er den 10 år gamle og omkostningstunge 1. generations platform erstattet med Open Source.

Schweizerhalle — Tønder Kulturhus

Design af Tønder Kulturhus' website

Tønder Kulturhus valgte Klean til at hjælpe dem med, at opdatere deres website, så den visuelle historie også kom til udtryk online.

Små skridt har skabt et digitalt kvantespring for AOF Vendsyssel

AOF Vendsyssel

Små skridt har skabt et digitalt kvantespring

Åbent samarbejde og klar rådgivning flytter AOF Vendsyssel fra traditionel kursusudbyder til en meningsfuld uddannelsesforretning.